1. Določbe, vsebovane v tem odstavku, predstavljajo pravice, podeljene izključno Stranki, ki je Potrošnik.
2. Stranka ima pravico odstopiti od te pogodbe v roku 14 dni brez navedbe kakršnega koli razloga. Rok za odstop od pogodbe poteče po preteku 14 dni od dneva, ko je Stranka prevzela stvar ali ko je tretja oseba, ki ni prevoznik in jo je določila Stranka, prevzela stvar na podlagi zakona z dne 30. maja 2014 (Ur. l. 2014, št. 827 s spremembami). Pravica, omenjena zgoraj, se nanaša tudi na fizično osebo, ki sklepa pogodbo, ki ni neposredno povezana z njeno gospodarsko dejavnostjo, kadar iz vsebine te pogodbe izhaja, da za to osebo nima poklicnega značaja, ki izhaja zlasti iz predmeta njene gospodarske dejavnosti, objavljene na podlagi predpisov o Centralni evidenci in informacijah o gospodarski dejavnosti.
3. Izjavo o odstopu od pogodbe lahko Stranka poda pisno po pošti na naslov: Greenspot sp. z o.o, Leńcze 110, 34-142 Leńcze ali elektronsko na e-naslov: reklamacije@greenspot.pl
4. Podaja izjave o odstopu od pogodbe brez uporabe obrazca ne vpliva na učinkovitost odstopa. Za učinkovitost izjave o odstopu zadostuje pošiljanje izjave pred potekom roka.
5. Prodajalec nemudoma potrdi po e-pošti (na naslov, naveden pri oddaji naročila) prejem izjave o odstopu od pogodbe.
6. Potrošnik mora vrniti kupljene izdelke v roku 14 dni od dneva pošiljanja izjave o odstopu na naslov: Greenspot sp. z o. o., Leńcze 110, 34-142 Leńcze
7. V primeru pošiljanja izjave o odstopu od pogodbe se šteje, da pogodba ni bila sklenjena.
8. Prodajalec nosi neposredne stroške vračila kupljenih izdelkov, vendar le v primeru izbire najcenejše možnosti pošiljanja. V primeru izbire druge kot najcenejše možnosti pošiljanja potrošnik nosi stroške vračila kupljenega izdelka.
9. V primeru, če je med montažo izdelka opažena napaka izdelka ali neskladnost z naročilom, je Stranka dolžna nemudoma poslati celoten izdelek ali okvarjen del izdelka na navedeni naslov in obvestiti Prodajalca o napaki.
10. Če se je stranka lotila montaže izdelka in uporabe, če je bil eden od delov vidno okvarjen ali je bil izdelek nepopoln in so se posledično uničili drugi elementi konstrukcije tega izdelka, nosi Stranka odškodninsko odgovornost za izdelek.
9. Potrošnik nosi odškodninsko odgovornost za zmanjšanje vrednosti stvari, ki je posledica neupoštevanja opomb, navodil in priporočil, vsebovanih v navodilih za izdelek, ter za nepazljivo pakiranje vračanega izdelka.
10. Prodajalec je dolžan nemudoma, najpozneje v roku 14 koledarskih dni od dneva prejema izjave potrošnika o odstopu od pogodbe, vrniti potrošniku vsa plačila, ki jih je opravil, vključno s stroški dostave izdelka (z izjemo dodatnih stroškov, ki izhajajo iz načina dostave, ki ga je izbral Stranka in je drugačen od najcenejšega običajnega načina dostave, ki ga zagotavlja Trgovina). Prodajalec opravi vračilo plačil z uporabo istega načina plačila, kot ga je uporabil Potrošnik, razen če
se je potrošnik izrecno strinjal z drugim načinom vračila plačil.
11. Prodajalec lahko zadrži vračilo plačil, prejetih od Potrošnika, do prejema Izdelka nazaj ali do dostave dokaza o njegovi pošiljatvi s strani Potrošnika.
Reklamacije
1. Prodajalec je dolžan dobavljati izdelke brez fizičnih in pravnih napak.
2. Odgovornost Prodajalca za fizične ali pravne napake poteče po preteku dveh let od dneva izdaje izdelka. Pred potekom navedenega roka lahko potrošnik obvesti Prodajalca o ugotovljeni napaki s pošiljanjem ustreznega e-sporočila na reklamacije@greenspot.pl ali s klicem na številko +48 880 981 195
3. Pravica do reklamacije, omenjena zgoraj, se nanaša tudi na fizično osebo, ki sklepa pogodbo, ki ni neposredno povezana z njeno gospodarsko dejavnostjo, kadar iz vsebine te pogodbe izhaja, da za to osebo nima poklicnega značaja, ki izhaja zlasti iz predmeta njene gospodarske dejavnosti, objavljene na podlagi predpisov o Centralni evidenci in informacijah o gospodarski dejavnosti.
4. Potrošnik ni vezan na zgoraj navedene načine vlaganja reklamacij. Lahko vloži reklamacijski zahtevek na kakršen koli način pod pogojem uporabe trajnega nosilca.
5. Reklamacijski zahtevek mora vsebovati:
● ime in priimek ali firmo kupca;
● naslov bivališča/sedeža za korespondenco;
● priložen dokaz o nakupu izdelka (npr. račun, faktura, dokaz o nakazilu itd.);
● fotografija napake izdelka
● navedba napake, ki opisuje neskladnost blaga s pogodbo in datum njenega nastanka;
● zahteva reklamanta (odstop od pogodbe, znižanje cene, zamenjava izdelka, odprava napake);
● datum vložitve in podpis vlagatelja reklamacije.
6. Prodajalec potrdi prejem reklamacije in pozove potrošnika k nemudomu dostavi okvarjenega izdelka na svoj strošek na naslov prodajalca: Greenspot sp. z o. o., Leńcze 110, 34-142 Leńcze
7. Če bo reklamacija upoštevana, bodo stroški pošiljanja vrnjeni (z izjemo dodatnih stroškov, ki izhajajo iz načina dostave, ki ga je izbral Stranka in je drugačen od najcenejšega načina dostave, ki ga ponuja Prodajalec)
8. V primeru neupoštevanja reklamacije bo blago vrnjeno skupaj z mnenjem o neutemeljenosti reklamacije.
9. Če se Prodajalec ne opredeli do reklamacije Potrošnika v roku 14 koledarskih dni od dneva dostave reklamacije, se šteje, da je priznal reklamacijo potrošnika in njegovo zahtevo. Rok 14 koledarskih dni se šteje od dostave kompletnih dokumentov, navedenih v 4. točki, s strani stranke ter dostave okvarjenega izdelka.
10. Prodajalec lahko zavrne reklamacijo izdelka, če se Stranka ni držala opomb, navodil in priporočil, vsebovanih v navodilih za izdelek, in je zaradi tega nastala napaka dela ali celotnega izdelka.